Pierca eller inte pierca?

Är så sugen på att pierca mig igen... Just nu så är det tungan som jag funderar på. Har ju redan i naveln sen några år. Så nu börjar det bli dax igen. Min bror piercade läppen igår nämligen så nu blev man sugen igen... Läppen har jag funderat med på men då tycker jag tungan passar mig bättre för det syns inte lika mycket. Naveln är väldigt bra den syns bara på sommaren när man har bikini och om man inte vill visa den så kan kan bara ha baddräkt. Men så ska man våga sätta sig på den sängen igen. Jag va ganksa nervös när jag gjorde naveln. Vad ska man bli nu då.... Men det är jävligt snyggt... hmmm... Får fundera ett tag till men det är inte långt borta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0