Hemma igen

Nu var man hemma igen. Skönt att vara hemma, man får lite lappsjuka där uppe... Det finns inte så mycket att göra framför allt om det är dåligt väder. Finns inte ens en Gina tricot butik liksom ;) haha. Men det var roligt att träffa lite av Patriks släkt som han inte träffar så ofta, jag träffar ju min jätteofta. Passade även på att gå på Härnösands stadsfest när vi var där och kollade på Brolle. Det var bra förutom att vakterna inte hade så kolla på folket för det var väldigt mycket fylla... vet inte hur många människor som jag armbågade i sidan för att dem stog och knuffa på mig. Lägger upp lite bilder =)

           


   Jag spelar minigolf      
    
Tuffsen håller utkik
  
Höga kusten bron
 
Patrik spelar


    
Jag och rasmus målar   
       
            Brolle


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt du ser ut att ha haft det :)

2008-07-23 @ 12:08:25
URL: http://johannahockersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0