Nya skor

Idag har vi spenderat en hel dag i Danmark. Varit jättemysigt att gå omkring och kolla i lite affärer. Skulle inte köpa nått igentligen men vi hittade en affär som hade ett erbjudande på skor, köp 2 betala för 1. Så då gick jag och letade lite, det var en sportbutik så det fanns inte så många fina. Men jag fick då syn på converse skorna och det erbjudandet var även på dem... Vilket är ganska bra med tanke på att de skorna är ganksa dyra... Så det blev 2 par converse skor men jag betalade bara för 1 par, Jättefina=)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det är väl bra då att jag var med och kan hjälpa dig vid svåra beslut ;) Då jag fick pressa dig att köpa de pga billigt pris :) Puss på dig gumman

2008-06-22 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0