Pustar ut!!

Så var det avklarat! Granskningsseminariet där vi skulle få posetiv och negativ kritik för våra arbeten vi har gjort. Jag var verkligen jättenervös, trodde att jag gjort helt fel. Därför var de skönt att höra att alla i min grupp får iaf godkänt =) Så de var inte så farligt som jag trodde!!!
  Även övningen på gestaltningen som vi ska ha nästa vecka gick bra...känns att kursen snart är slut...alla redovisningar kommer nu....

Hörde att de ska snöa på långfredagen och påskafton.... Vill inte ha snö, vill ha vår nu...har varit jätteskönt väder idag ju, kan det inte vara så här nu fram till sommaren??? 


                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0