Människor...

Fy vad jag hatar folk som untyttjar andra. Sen när de fått de dom vill så behöver man inte fortsätta bry sig eller nåt om personen som står i mitten. Jag klarar verkligen inte av sånna människor. Jag har råkat ut för alldeles för många sånna. Och jag trodde verkligen inte att du var en sån människa, men fel hade jag, jag trodde inte du hade ändrat dig så mycket. Men nu vet jag att jag ska alltid vara uppmärksam när jag pratar och umgås med dig, om jag nu vill de...jag vet inte om det är värt det längre.... Allt de du sa var bara skitsnack och jag gick på det, aldrig mer säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyvärr finns det för många sådana människor :(

2008-11-30 @ 16:54:56
URL: http://sockerochparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0