Jag behöver inte oroa mig lika mycket ;)

Såg att Josse hade en sån här rolig

Barn:

[x] jag älskar tv-spel
[  ] min favoritglass är dajm
[x] jag föredrar hårda paket
[  ] jag bor hemma hos mina föräldrar
[x] jag tycker om tecknade filmer
[  ] min favoritsylt är jordgubb
[  ] jag tycker att pussar är äckligt
[  ] jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
[  ] jag vet inte vad "sitt still" betyder
[  ] jag har ett gosedjur i sängen

Summa: 3

Tonåring:
[x] jag svär ofta
[  ] jag festar minst en gång i månaden
[  ] jag tycker det är coolt att bli full
[  ] jag har finnar
[  ] jag ogillar barn (vissa skitungar)
[x] jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
[  ] jag har en kondomsamling
[  ] jag kan inte vistas ute utan smink
[  ] jag ogillar ansvar
[  ] jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen

Summa: 2

Vuxen:
[x] jag vill ha/har barn
[  ] jag tittar alltid på aktuellt
[x] jag önskar mig saker till hemmet
[x] jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
[  ] jag tycker om äggula
[  ] jag är gift
[x] det bästa med julafton är att släkten samlas
[x] jag tittar alltid på melodifestivalen
[  ] när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
[x] jag storhandlar

Summa: 6

Tant:
[x] jag tycker om att lösa korsord
[  ] jag har gråa hårstrån
[  ] jag har mycket rynkor
[  ] jag lagar mat varje dag
[  ] jag bjuder bara hem folk om det är städat hemma hos mig
[  ] det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
[x] jag förstår mig inte på dagens ungdomar
[  ] jag har barnbarn
[  ] jag blir gladast av mjuka paket
[  ] jag tycker om kokta grönsaker
Summa: 2

Barn: 3
Tonåring: 2
Vuxen: 6
Tant: 2

Haha...Josse jag behöver iaf inte vara lika orolig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0