Ta farväl av en förlorad värld

Har jobbat hela veckan, därför den dåliga uppdateringen... Haft skitkul att jobba, men snart börjar skolan igen...

I onsdags var jag och Josse plus hela gbgs fjortisar och kollade på Krunegård på kalaset... Det var en upplevelse, att se alla fulla fjortisar, var faktiskt sorgligt att se...

Idag blir det också till Josse, först ska vi äta räkor och mysa lite, sen blir det kalaset igen! Hoppas bara jag inte dör av trötthet. Satt uppe till fem igår, eller idag eller hur det nu blir, för andra gången denna veckan, och tjötade med Patriks bror. Alltid lika trevligt, dock tycker inte mitt huvud det idag. Gjorde samma sak i onsdags, men då skulle jag jobba klockan 6 så jag gick aldrig och la mig. Det var en speciell dag... Rolig men speciell....

Nu ska jag lägga mig i badet och rycka upp mig lite!

Köss



Jag och Bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0