Let it rock

Igår åkte Patrik till norrland för att hälsa på sin mormor. Jag följde inte med utan ska bo själv i två veckor. Kan vara bra att komma ifrån varandra ibland. Så på dagen drog jag till Tina för att göra mig iordning för fest eller vad man ska kalla det, hos en av hennes kompisar. Även Josse och Patriks bror var med. Dock var det kankse inte världens roligaste. Så jag bestämde för att ta mig hem. Detta var väl lättare sagt än gjort. Först fick jag jogga igenom hela jävla möndal, som inte är så himla litet som man tror. Sen hade tågjäveln slutat gå, och bussen var en kvart försenad. Men jag kom till Heden tillslut iaf. Där tog jag buss till Partille, men alla Partille Johnnys som finns tror jag. Tog nästan två timmar ifrån att jag gick tills jag var hemma...

Blev inte många kort tagna, men bjuder på de som togs :)


Det funkar inte att ladda upp bilder verkar det som, försöker senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0