Daaamn

Tjoo

I lördags var det daxs för Rockbaren som vanligt. Jag och Josse skulle möta upp Mixxs! Det var kul och vi var så klart där tills det stängde. Vi blev medbjudna på efterfest med nått rockband på deras hotellrum, lite coolt. Kvällen slutade med en promenad runt stan halv 4 på morgonen, alltid lika kul!

Finns ju ganska mycket roligt folk på RB. Vi träffade på några av de i lördags. Bland annat en tjeck som blev kär i Josse och frågade sen om vi kunda skaffa kokain... En snubbe ifrån Norrland som förra gången vi var där pratade med Josse och denna gången med mig, han sa exakt samma saker till oss... Så klart vårt rockband ifrån Stockholm. En kille som inte kunde stå själv som ville att jag skulle blåsa på han... Och så klart, den bästa, eller sämsta raggningsreplik jag hört... "Har ni sett min kompis? Jag har letat efter han överallt men inte sett han, han brukar alltid prata med snygga tjejer så jag gick fram till er för att kolla om han var här..."

       
   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0