Kallt

Skriver ett kort inlägg häruppifrån =)

Bilresan gick bra, förutom ett snöoväder som kom typ i örebro och uppåt. Sikten var inte den bästa i bilen och det gick nästan i 50km/h i 2 timmar, låg väl cirka 20 cm snö i vänsterfilen. Men annars gick det bra.

Är cirka -20 grader ute nu. Burr. Men som tur är ska de nog bli lite "varmare" om några dagar.

Tänkte lägga upp lite bilder, men eftersom jag surfar på ett modem så går det skeeta sakta så jag skiter i det!!

Men nu vet ni att jag lever iaf, än så länge, om jag inte fruser ihjäl senare =)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

-20 grader!! skojar du elr?? :O usch.. hoppas ni får åkt lite skidor ändå :)

2009-01-05 @ 15:03:18
URL: http://sockerochparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0