Fredag

Skönt med långledigt nu, men nästa vecka sätts de fart igen. Har ett projekt arbete att skriva, det blir det sista på kursen och sen har jag sommarlov. Jag sitter och väntar på att min kusin ska komma hit. Jag ska hjälpa henne med hennes hår inför balen som hennes skola ska ha idag. Hoppas de blir fint för hennes skull.

Imorgon ska jag och Josse på en fest hos min klasskompis Maddo. Festen är med tema skräck, vi ska vara vampyrer! Ska bli skitkul. Så imorn kommer Josse hit innan så ska vi göra oss iordning, lyssna på musik och förfesta innan, som vi alltid brukar göra typ.Skitskoj :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med maskerad ! :)

2009-05-22 @ 16:40:14
URL: http://sockerochparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0