I belive I'm addicted to you...

Har haft tentaskrivande hela veckan, därför kan jag skylla på det för frånvaron :) Är fortfarande inte klar, men det börjar arta sig, den ska vara inlämnad på måndag men jag vill inte sitta för mycket i helgen så därför försöker jag bli färdig idag, det mesta iaf så det bara är småpill kvar :)

Idag har jag även hunnit med kusins student, kul att se min andra kusin spygröna volvo med neonrosa fluff tyg på säterna, denna åkte de runt med i stan :) kommer bilder på den sen :)

Imorgon så åker Patrik och fiskar, så då ska jag och Josse passa på att gå ut, så hon kommer hit imorn så ska vi dansa, skratta och spela Buzz :) Tror det bli några kort tagna med om jag känner oss :) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0