Mad world

Våran diskmaskin funkar inte. Så nu har man stått på stenålderssätt och diskat för hand!! Diskmaskinen åker snart ut i ladan ;) eller hur Josse :P Nä, Patrik håller på och se om den går att laga så nu ligger diskmaskinen mitt på köksgolvet uppochner på :P

Jag sitter och kollar på unga mödrar som går på femman. Riktigt bra, men man blir ganska arg när man ser tjejorna som är gravida stå och röka. Kan inte förstå hur man kan utsätta sitt ofödda barn för nått sånt. När jag skaffar barn kommer jag springa bort om någon röker i min närhet....usch!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja, hur många har ni där ute nu egentligen? :P

2008-11-20 @ 20:13:32
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0