Människor tas ifrån oss....

Vart en riktigt jobbig natt... Vet inte riktigt hur jag ska skriva... Är lite i chocktillstånd. Min mammas mans pappa gick bort inatt. Han har vart som en farfar för mig, mer än min riktiga Farfar. Han hade vart på sjukhuset för att operera sitt ben, så hade det blitt komplikationer, men han hade klarat sig. Så han skulle snart få komme hem igen, vid nio igår kväll var han pigg berättadet min mamma. Men senare på kvällen hade han fått ont i bröstet och flyttades till hjärtintensiven. Mamma ringde vid 12 och berättade att hon och hennes man skulle åka ner för läkaren hade sagt att han antgligen inte klarade natten. Vid ett ringde mamma igen, då hade han gott bort, ingen han dit.

Både jag och Patrik har legat i chocktillstånd hela natten. Han hade inte ens fyllt 70, han skulle fylla det i december. Livet är orättvist ibland. Mina tankar går till hans fru( min extra farmor) Hon har nästan precis gått i pension och dom skulle få vara tillsammans hela dagarna, men livet har en annan tanke ibland. Usch jag orkar inte detta just nu....Läs i mammas blogg om detta med...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men oj gumman då :( beklagar sorgen, kramar mig och Andreas

2008-11-08 @ 17:49:38
URL: http://sockerochparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0