Långfredag

Jahopp, en vecka har gått sen sist jag skrev här... Vart tar tiden vägen... Ja iaf.

Karlstad var jättekul, den bästa konserten jag har vart på. Thåström var glad, han har annars en tendens att vara en surgubbe, jag vet inte om hans humör hade med ölen som han drack mellan låtarna eller om han bara hade en bra dag :)

I veckan har jag inte gjort så mycket, vart i skolan, träffat tjejorna ifrån första terminen, "The GU-girls" som vi kallar oss :) Haha

Idag ska vi hem till en av Patriks kompisar och äta middag, imorn bär det till Rävlanda till min moster för lite släktfirande, och på söndag ska vi upp till Orust till Patriks familjs sommarstuga för lite påskfirande... Varför ska det alltid vara så stressigt under sånna här storhelger. Varför har jag en så stor släkt... Haha, men det är kul ändå :)
'

Glad påsk på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0