I wanna do bad things with you

Rockbaren i fredags var så jävla grymt... Först förfest hos Patriks arbetskamrat och sen mötte vi upp Josse i stan. Vi är så himla elaka jag och Josse. Vi fick en annan tjej eller tant kankse man ska säga, att bli arga på oss. Hon flörtade med en kille som var med i gänget som gick ut. Sen prata han lite med oss och då hörde jag att hon fråga om han raggadesmåtjejer nu. Då fan blev jag irreterad och sa till Josse att vi skulle råragga på han så att han inte pratade med henne. Detta gick väldigt bra då han satt med oss resten av kvällen, om blickar kunde döda så hade Jag och Josse vart begravada många gånger om den kvällen. Bästa kommentaren fick vi när vi skulle gå hem. Hon frågade oss om den här killen med hade gått hem, och vi svarade ja, då sa hon... "Jaha, jag trodde han skulle gå hem mer er..." så vände hon ryggen mot oss... Hahahaha, fan vad kul det var!! Vi är så grymma Josse!!!

     

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, tänk om hon läser detta nu:P

2009-08-23 @ 20:55:16
Postat av: Josse

Vi sparkar rumpa, vettu ;)

2009-08-24 @ 10:48:35
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0