Hemma igen

Nu så var man hemma i vardagen igen. Snart börjar skolan som vanligt. Men några dagar har jag kvar på "jullovet".

Det var bra uppe i härnösand, jag shoppade lite fynd och sånt. Två par jeans och två linnen för under 400 kr!!!! Fatta!! Om de hade vart ordinarie priser hade det gått på över 1500 spänn, fatta att jag är nöjd!! =) Lägger upp bilder på dem i nästa inlägg.

I detta lägger jag upp bilder ifrån veckan =)

Det var inte mycket sikt framåt...  och inte bakåt heller...  Det var kallt ute   Väldigt kallt =)  Erik ville inte vara med på bild  Vi åkte spark i 16 minusgrader...burr   Vi åkte skidor i sollefteå  eller vi åkte skidor och Erik åkte snowboard  Patrik ville inte vara med på bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0