Starlight

Jag och Patrik var på Thåström i trägårdsföreningen i torsdags. Så grymt var det, fattar inte hur nån kan vara så bra. Efter det så blev det en snabb tur till Rockbaren för att möta några av Patriks jobbarkompisar, sen blev det hem. Patriks bror hämtade oss, och ville sen att vi skulle följa med han och ta ett glas wihskey. Jag dricker inte det så jag drack cola. Men iaf, ett glas blev två, och sen var klockan typ 3 på morgon och Patrik ska upp klockan 5. Då följde Patriks bror med oss hem och sov i vår soffa. Jag stannade uppe för jag tyckte inte det var nån ideé att gå och sova när jag ändå skulle få väcka båda två när de skulle upp. Så jag var vaken i ett och ett halvt dygn de dagarna.

I lördags så skulle jag och Josse på grillfest hos en av hennes kompisar. Skitkul var det. Jag hade kul iaf ;). Josse mådde dock inte så bra så vid 5 på morgonen bestämde vi oss för att gå hem. Det är alltid så kul att umgås med Josse, vi är helt galna tillsammans :P

Nu sitter jag och väntar på nån Comhem gubbe som ska fixa vårt tvuttag... Får väl se hur det går.

Kisses <3



Kommentarer
Postat av: Josse

Livin' the life we were born to live!

2009-07-06 @ 15:45:44
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0