Ge mig lite mer...

Soooool, jeeeeeeeej!

Har legat två dagar nu och bara göttat mig i solen, har legat och sträckläst Om jag kunde drömma, Twilight boken. Jag måste nog hålla med alla andra som läst den och säga att den är fruktansvärt bra, kan inte lägga den ifrån sig, och jag brukar oftast inte orka läsa klart böcker som jag börjar på. Blir till att köpa de andra böckerna med.

Jag har lyckats att bränna mig på rumpan idag också, kan inte sitta ner, hoppas det lägger sig tills imorn. Jag och Josse ska ner till Askim och ligga där och bara snacka skit och äta jordgubbar med grädde, kommer bli as grymt ska ni se...


Bjuder på favorit sommarlåten just nu :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar denna låten! Det är inte så att du har den på datorn så man kan få den via msn? ;D

2009-06-24 @ 20:09:46
URL: http://sockerochparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0