=P

Rolig lista som Josse hade =P

Three words that sum you up: Huh?

Three cities you'd like to revisit: Halmstad, Falkenberg och Cervinia. Jag har inte vart i så många städer =P

What is the latest you've ever stayed up: Till nästa dag

Dreampet of your choise: Jag har redan mina =)

Fav sunglasses: Dior =)

Fav shoes: Loubotin, tyvärr äger jag inga :(
Fav handbag: Min prada lookilike =P

Fav jewelry: Mitt halsband och förlovningsringen

Tattoos: None
Piercings: Tunga, Navel och öron

In my mouth: Tänder och barbell
In my head: Massa Tankar

Wishing for: Massa saker

Longing for: Sommaren

After this: Natti natti

Talking to: Patrik och missarna

Eating: Lösgodis

Wearing: Hello kitty byxor och linne

Listening to: Tv

Watching: Wipe out

When you die: Himmlen

Worst enemy: No one =P

Deathly afraid of: Vatten, fiskar och höjder


Kommentarer
Postat av: Josse

"Sum you up" betyder sammanfattar dig :P Alltså tre ord som sammanfattar dig, du får skriva om! ;)

Btw, är du rädd för mina firrar också? :P

2009-03-09 @ 11:56:04
URL: http://roriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0