Tisdag

I Lördags gjorde Patrik högskoleprovet. Då passade jag och Tina på att ha lite skoj. Hon kom upp hit vid tolv, och vi började med att spela lite Buzz, men det gick inte så bra för henne, (jag vann hela tiden), så hon skrek så mycket att katterna blev rädda. Då satte vi på singstar ist :) Jäklar vad roligt, vi drack vin och spela singstar i över 6 timmar, undra vad grannarna tyckte för vi var ju inte direkt tysta!

Nu till helgen åker vi upp till Karlstad som jag har nämnt innan, jag längtar jättemycket, det ska bli skitkul att först se Thåström och sen dansa natten lång :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vadå du vann?:O det va ju jag som vann och du som blev arg och gapade;-)

2009-04-01 @ 16:38:41
Postat av: Nicki

Hejj! :) Allt väl? Vad tycker du om min nya blogg design?

2009-04-12 @ 13:18:29
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0